Metal and Rock lyrics
Metal and Rock lyrics from Rockalyrics. Find all the info, news and links to many bands, albums or songs. Browse by band from A to Z or search our lyrics database. The lyrics contained in this website are for educational and informational purposes only.
Bookmark Rock Lyrics at delicious
Rockalyrics at Lastfm
Rockalyrics at Facebook
Rockalyrics at Twitter
Rockalyrics at Myspace
Rockalyrics at Wordpress
Rockalyrics RSS Feed

Vote for your favorite bands, albums and songs... or for the ones you don't like!

Avalanche song lyrics - Migos music

Migos Avalanche lyrics
  • track 10 of 28, total running time 74:53
  • album Culture III
  • released in June 11, 2021
  • produced by Murda Beatz, DJ Durel, Quavo
  • record label Capitol Records / Motown / Quality Control Music
Migos at youtube
share Avalanche lyrics - Migos song - Rockalyrics.com
 
78 views

Culture III tracklist

2021 via Capitol Records / Motown / Quality Control Music

1. Give no fxk
2. Birkin
3. Speaking of the devil
4. Want the time
5. What's brackin
6. No cap
7. New time
8. Racks 2 skinny
9. Need it
10. Avalanche lyrics
11. Having our way
12. Straightenin
13. Malibu
14. Modern day
15. Roadrunner
16. What you see
17. Jane
18. Antisocial
19. Why not
20. Mahomes
21. Handle my business
22. Time for me
23. Light it up
24. Need it
25. How we coming
26. How did i
27. Menace
28. Working a fool

Avalanche lyrics

[Quavo:]
Woo

Poppa was a rollin' stone, but now I got rollin' stones in the bezel (Ice)
Momma at home all alone, hustlin', tryna keep this shit together (Momma)
Young niggas smokin' on gas, I'm livin' too fast, my foot on the pedal (Whoo)
If I got back to the past, my niggas ain't know we'd be rockin'
Coachella (Hey)
If a nigga ever try me or play me, I buy him an iced-out shovel (Ice)
Dig ya own grave, nigga, you played yourself, I put some cash on your schedule (You played yourself)
If a bitch ever try to filet me, huh (Yeah), I just sit back and let her (She got it)
Think she come up of the 'Cho, it's whatever
My pockets came with extra cheddar (Go)
I can see through the fuck shit (Fuck shit)
I think that my skills gettin' better (Gettin' better)
With a stick, come in peace, Mandela (Mandela)
I'm willin' to feed whoever (Who?)
How can I help you? (How?)
Nobody judge you but God (God)
You can watch us beat the odds (Beat it)
This is no cap, no facade
Young, rich, and black, and we gon' beat the charge (We gon')
I'm spendin' cash, no card
I'm likin' her natural ass, no fraud (Yeah)
If she got a fake ass, of course
Girl, ain't nothin' wrong with enhancin', it's yours (She bad)
From the back, from the back, we enjoy it (Soo)
Hunnid rack, I'ma attack with my boy (Attack)
Got the clip, walkin' out, we be showin' (Showin')
Anybody check clout, we be knowin' (Clout)
In and out, in and out, we be goin' (Go)
On a 757 Boeing (Jet)
And my AP same size as The Forum (That's big)
Better get you some bread where you from (Yeah)

[Offset:]
I spend my mills on the crib (Mansion)
Cover myself, F&N is my shit (Cover)
I spent a dime, go run you a drill (Dime)
If you do the time, come home to a mill' (Time)
Double my seal (Double), sign another deal (Sign)
G6 pills (G), money gimme chills (Chills)
I make the bitch hit her knees, she kneel (Bitch)
I make the stick hit when I'm in the field (Stick)
I made your bitch lick it up like, "Ew" (Uhh)
Spend a hunnid racks on the teeth, not a grill (Racks)
Lookin' at your diamonds on your neck, ain't real (Who?)
Nigga, you a bitch, let the Draco kill (Bitch)
Heard what I said (Heard)
Spinnin' your block every day 'til you're dead (Spin, spin)
Live on the edge, codeine my meds (Codeine)
Open your legs (Legs), I fuck with my stick in the bed (Rraow)
We shootin', not fightin' like Craig (Bow)
Bad bitches, they DM, they still in my thread (D-DM)
They ain't never give us our cred' (Cred')
Patek, rose gold with the face, ruby red (Ruby)
Put a hole in your head, not your legs (Hey)
Put my hands on her head, she a pet (Ah)
M-I-G-O, nigga, that's the set (Migo)
Fuck that P-O, I'ma just pay it (Who)
White glass in my Lambo, it look like it's albino
I hit your bitch, she say, "Ouch," hit a high note (Ouch)
I'm Richie Rich like Lionel (Richie Rich)
Count your blessings, don't worry 'bout the rivals (Hey)
Grandma told me, "Go read the Bible" (Grandma)
Shoulda listened, still look at the sky, though (Sky)
Sifter sippin', this not the Moscato (Sifter sippin')
Bitch, I'm gifted, I'm smokin' gelato (Bitch, I'm gifted)

[Takeoff:]
We been the niggas that steppin'
We came in the door and they takin' the flow, call it repo' (Bite)
My dog, he gon' bite, no Chico (Arr)
Get hit with the Draco and make him with Rico (Brrt)
Ain't shoppin' Rodeo
You wanna see the three Migos, then turn on your Vevo (Vevo)
The Wraith colored mayo (White)
And the cheese like I ate a bag of some Cheetos (Cheese)
They must've forgot we the Migos (Forgot)
Straight from the Nawf, out the bando (Bando)
I done been quiet for too long (Too long)
I copped that Cuban, it's two-toned (Two-toned)
I heard he trappin', they tappin' the static
Tell that boy go get a new phone (Brrt)
Out in Bel-Air, copped a new home (New home)
Avalanche with the blue stone (Ice)
I am the shit, can't find a fit, my neck is a fridge
The rings and wrists, I retro the kicks
Ain't givin' no kiss, I'm givin' her dick
You starin' too long like you seen a ghost
So whip out your camera, take you a pic'
So when you get home, get back on your phone
Zoom in on the flick and look at the drip
She ask me to pay for the ass to get lifted
I told her, "I'm better off gettin' you a Lyft"
Think I'ma put all my trust in a ho with no benefits?
Tell her go jump off a cliff
I go two-thirty, a cup of that purple
Put ice in my drink just to keep on chill (Lean)
Fuck all that talk, you ain't been in the field (Nah)
Open my bank account, it give me chills (Chills, Takeoff)

More info about Avalanche lyrics

check here the lyrics for Avalanche, the 10th song of the 28 recorded for the album Culture III, with a total running time of 74:53, by Migos. It was released on June 11, 2021 via Capitol Records / Motown / Quality Control Music, and produced by Murda Beatz, DJ Durel, Quavo.
Rockalyrics at Last fm
Rockalyrics at Facebook
Rockalyrics at Twitter
Rockalyrics at Myspace
The lyrics contained in this website are for informational purposes only. Recommended resolution 1280x1024 or higher.
Design by Rockalyrics.com

pop, rock and metal song lyrics