Snoop Dogg - I've looking for you song lyrics

Snoop Dogg lyrics
Snoop Dogg official site
I wanna thank me at spotify
I wanna thank me at last.fm
Snoop Dogg at youtube
I wanna thank me album at wikipedia
download Snoop Dogg I've looking for you song via buy amazon music
[Eric Jaye:]
I've been looking for you
You've been looking for me
I've been laying low in the shade
The sun is just what I need
I've been looking for you
You've been looking for me
I've been laying low in the shade
The sun is just what I need

[Eric Jaye & Snoop Dogg:]
Everybody loves the sunshine
(What I feel, what I feel, what I feel, what I'm feeling)
Folks get down in the sunshine
(When I do what I do, what I do, what I'm doing, doing, doing)
Everybody loves the sunshine
(What I feel, what I feel, what I feel, what I'm feeling)
Lives get found in the sunshine
(When I do what I do, what I do, what I'm doing, doing)
Everybody loves the sunshine

[Snoop Dogg:]
Summertime, pockets bulging
Something's happening and I'm indulging
Electrifying, death-defying, yeah, that's the science
Defined with no compliance but my alliance
I'm cold with it, roll with it, so go get it
Take some, bass drum, so vivid
Picture that, sunset, flowers, and trees
Hydraulics and Parliament, Impala with parlor seats
Follow the policy, this a little DP-ology
Dress code, cut-off khakis with Wallabees
Yes sir, we does the most
So I'd like to give a toast to the coast, black excellence

[Eric Jaye & Snoop Dogg:]
I've been looking for you (Let's get it)
You've been looking for me (I gotta get it)
I've been laying low in the shade (I'm laying low, y'all)
The sun is just what I need (I gotta go, y'all)
I've been looking for you (You looking for me)
You've been looking for me (Ha, I'm looking for you)
I've been laying low in the shade (Lay low, lay low)
The sun is just what I need ('Cause everybody loves the sunshine)

Everybody loves the sunshine
(What I feel, what I feel, what I feel, what I'm feeling)
Folks get down in the sunshine
(When I do what I do, what I do, what I'm doing, doing, doing)
Everybody loves the sunshine
(What I feel, what I feel, what I feel, what I'm feeling)
Lives get found in the sunshine
(When I do what I do, what I do, what I'm doing, doing)
Everybody loves the sunshine

[Snoop Dogg:]
The feeling is fine once you fill in the line
Ain't no blank spots, just all go tank tops
I'm realer than real and my word is my bond
Pop a bottle of Don and blow a blunt with LeBron
I'm on my way to the tip, ain't no cookies and milk
Just satin and silk, I look for my quill
We writing the script, flipping the shit like a flapjack
Boss lady, that's my queen, blackjack
21, get it done, we having fun
Make dough, legs show, let's make a run
Real talk, boss dog, you are the one
The star, the light, and the sun

[Eric Jaye:]
Just bees and things and flowers
Just bees and things and flowers
Just bees and things and flowers (Flowers)
Just bees and things and flowers (Flowers)

[Eric Jaye & Snoop Dogg:]
(I know you heard that)
I've been looking for you (I'm looking for you)
You've been looking for me (You looking for me)
I've been laying low in the shade (I'm laying low in the shade)
The sun is just what I need (You know I need it)
I've been looking for you (I heard)
You've been looking for me (You know it's true)
I've been laying low in the shade (Lay low)
The sun is just what I need ('Cause everybody loves the sunshine)

Everybody loves the sunshine
(What I feel, what I feel, what I feel, what I'm feeling)
Folks get down in the sunshine
(When I do what I do, what I do, what I'm doing, doing, doing)
Everybody loves the sunshine
(What I feel, what I feel, what I feel, what I'm feeling)
Lives get found in the sunshine
(When I do what I do, what I do, what I'm doing, doing, doing)
Everybody loves the sunshine

[Snoop Dogg:]
Do it, dog
Green Lantern
Big Snoop Dogg
Once again, I gotta thank me, haha
Yeah, sunshine, get you some, I got mine
And we out
download Snoop Dogg I've looking for you song via buy amazon music

I've looking for you lyrics

I wanna thank me album songs

1. What u talkin' about
2. So misinformed
3. Let bygones be bygones
4. One blood, one cuzz
5. Countdown
6. I c your bullshit
7. Turn me on
8. Blue face hunnids
9. New booty
10. Take me away
11. Do it when i'm in it
12. First place
13. Focused
14. Rise to the top
15. Wintertime in june
16. Doo wop thank me
17. Main phone
18. Do you like i do
19. I've looking for you
20. Little square
21. Ventalation
22. I wanna thank me
back for more Snoop Dogg music lyrics
check here the lyrics for I've looking for you, the 19th song of the 22 recorded for the album I wanna thank me, with a total running time of , by Snoop Dogg. It was released on August 16, 2019 via Doggy Style Records, Empire Distribution, and produced by .